Migdalele

migdale 1Migdalele ajuta la prevenirea bolilor de inima, deoarece sunt bogate in grasimi monosaturate care ajuta la reducerea colesterolului rau si la cresterea valorii colesterolului bun.

Mai mult, migdalele sunt bogate in vitamina E, importanta pentru o inima sanatoasa.

O dieta pe baza de migdale asociate cu alte mancaruri sanatoase ajuta la mentinerea unei greutatii corporale ideale, deoarece migdalele sunt bogate in fibre, oferind in plus si o senzatie de satietate. De asemenea, migdalele sunt recomandate in dieta celor care sufera de osteoporoza, deoarece sunt o sursa bogata de calciu, magneziu si potasiu. Continutul ridicat de fibre, fac ca migdalele sa fie apreciate in prevenirea cancerului de colon.

Migdalele sunt bogate in calorii, de aceea trebuie nu trebuie sa exageram cu consumul lor zilnic. Mai mult, migdalele pot fi consumate si pentru un surplus de energie.

Pentru a ne bucura de toate aceste beneficii, migdalele trebuie consumate crude (ca seminte, pasta din migdale crude sau bautura pe baza de migdale). Migdalele sarate sau prajite, desi pot fi uneori preferate, deoarece sunt mai "gustoase" ne pot priva de beneficiile enumerate mai sus. In plus, midgalele prajite au mai multe calorii si prin prajire importante substante nutritive se pierd.

Migdalele se folosesc si in cosmetica sau la preparea mancarurilor. De exemplu, uleiul de migdale este recomandat ca emolient, pentru protejarea pielii uscate.

migdale 2migdale 3